ONLINE NARUDŽBE
A) KUPOVINA KAO NEREGISTROVANI ČLAN
1. Proizvod možete odabrati iz menija, ili pretragom proizvoda po nazivu ili šifri. Nakon što izaberite željeni artikal, odredite količinu kliknite na dugme DODAJ U KORPU. Sada možete izabrati jednu od dvije opcije:
- Ubaci još artikala u korpu – nastavak za dodavanje još artikala
- Prikaži korpu – za pogled u sadržaj korpe i kompletiranje narudžbe
2. Nakon izbora i dodavanja u korpu svih artikala za koje ste zainteresovani, prikažite korpu i ispod sadržaja korpe kliknite na crveno dugme KREIRAJ NARUDŽBU.
3. U formular unesite sve vaše podatke za dostavu (ime salona, vaše ime, adresu, mjesto, broj telefona, email) i obavezno otkačite da se slažete sa Uslovima kupovine, a zatim kliknite na crveno dugme NASTAVI DALJE.
NAPOMENA: Unešeni podaci za dostavu mogu ostati sačuvani u vašem telefonu ili računaru i ne morate ih ponovo unositi. Ako imate takvo podešenje svog uređaja onda će se prilikom sledeće kupovine ovaj korak automatski preskočiti.
4. Sada imate ponovo pogled na sadržaj korpe, cijene, ukupan iznos… Nakon što još jednom pogledate kliknite na crveno dugme ZAVRŠI I POŠALJI NARUDŽBU!
B) KUPOVINA KAO REGISTROVANI ČLAN
Prednosti za REGISTROVANE KORISNIKE su:
- brzina poručivanja (podaci koji su neophodni za kreiranje narudžbe već postoje sačuvani u sistemu i nije potrebno da ih svaki put iznova unosite),
- čuvanje prethodno izabranih proizvoda u korpi i
- posebne pogodnosti koje imaju registrovani korisnici, poput liste želja, specijalnih popusta, obavještenja o akcijama…
Ako želite, REGISTRACIJA se može obaviti jednostavnim popunjavanjem osnovnih podataka (vaše ime, korisničko ime za prijavu, lozinka, potvrda lozinke, email adresa). Po završetku ovog procesa ODMAH ste postali aktivan član i možete se logovati sa svojim korisničkim podacima.
2. Proizvod možete odabrati iz menija, ili pretragom proizvoda po nazivu ili šifri. Nakon što izaberite željeni artikal, odredite količinu kliknite na dugme DODAJ U KORPU. Sada možete izabrati jednu od dvije opcije:
- Ubaci još artikala u korpu – nastavak za dodavanje još artikala
- Prikaži korpu – za pogled u sadržaj korpe i kompletiranje narudžbe
3. Nakon izbora i dodavanja u korpu svih artikala za koje ste zainteresovani, prikažite korpu i ispod sadržaja korpe kliknite na crveno dugme KREIRAJ NARUDŽBU (ako vam je ovo prva kupovina) ili ZAVRŠI I POŠALJI NARUDŽBU (ako ste već ranije kupovali i već unijeli podatke za dostavu).
4. U formular unesite sve vaše podatke za dostavu (ime salona, vaše ime, adresu, mjesto, broj telefona, email) i obavezno otkačite da se slažete sa Uslovima kupovine, a zatim kliknite na crveno dugme NASTAVI DALJE.
NAPOMENA: Jednom unešeni podaci za dostavu ostaju sačuvani u vašem nalogu i ne morate ih ponovo unositi. Prilikom sledeće kupovine oni će se automatski popuniti i ovaj korak će se automatski preskočiti. Ako bilo kad želite promijeniti podatke za dostavu to možete uraditi ako kliknete u meniju na vrhu stranice na link PODACI ZA DOSTAVU
5. Sada imate ponovo pogled na sadržaj korpe, cijene, ukupan iznos… Nakon što još jednom pogledate kliknite na crveno dugme ZAVRŠI I POŠALJI NARUDŽBU!
Bilo da ste naručili kao neregistrovan ili registrovan član, nakon supješne narudžbe ćete vidjeti poruku:
Zahvaljujemo na Vašoj narudžbi! Narudžba je uspješno poslata!
Na email Vam je stigla potvrda da ste uspješno naručili, kao i sadržaj korpe. Očekujte poziv dostavljača i dostavu u narednih 24h do 72h ili naš poziv ako neki artikal trenutno nije dostupan.Za sve dodatne informacije pozovite +387 65 534 805
Ovo je potvrda da ste uspješno završili i poslali narudžbu!
DOSTAVA NARUČENE ROBE
Dostava artikala koje ste poručili obavlja se u najkraćem mogućem roku putem kurirske službe ‘X Express’ brza pošta.
Sva roba se nalazi u našem skladištu u BiH, ali nekada postoji mogućnost da nekog pojedinog proizvoda nema trenutno na stanju. U tom slučaju ćemo vas telefonski obavijestiti i ponuditi zamjenske artikle ili mogućnost dostave od 1 do maksimalno 7 radnih dana.
Kurirska služba će u skladu sa svojim radnim vremenom isporučiti Vašu pošiljku po sledećem principu:
- Narudžbe primljene radnim danom do 14h dostavljaju se sjledećeg radnog dana ili jedan dan nakon.
- Narudžbe primljene radnim danom posle 14h dostavljaju se za dva radna dana.
- Narudžbe primljene petkom do 14h dostavljaju se u ponedeljak.
- Narudžbe primljene petkom posle 14h i vikendom dostavljaju se u utorak.
Prilikom dostave primalac je dužan pregledati naručene artikle i eventualna oštećenja ili nepravilnosti odmah prijaviti, kako bismo mogli reklamaciju realizovati u saradnji sa kurirskom službom. Naknadne reklamacije po pitanju dostave ne uvažavamo.
NAČIN PLAĆANJA
Plaćanje robe obavlja se na neki od sledeća dva načina:
- Gotovinski pouzećem prilikom preuzimanja paketa od kurirske službe.
- Avansno po predračunu preko računa firme (za pravna lica).
NAPOMENE
- Svaki artikal prije ubacivanja u korpu pogledaje detaljno. Nakon dobijanja Vaše narudžbe smatraćemo da ste pogledali slike, izabrali nijanse, pročitali opise, specifikacije, dimenzije. Reklamacije zbog neadekvatnog izbora artikala ne uvažavamo.
- Svaka fotografija artikala je nastala u kalibrisanim studijskim uslovima ili je originalna od proizvođača. U zavisnosti od vrste uređaja koji koristite (mobilni telefon, tablet, laptop, kompjuter), kalibracije monitora i spoljašnjeg osvjetljenja, prikaz boje na Vašem ekranu (displeju) može se minimalno razlikovati od nijanse u prirodi.
- Garancija na sve aparate je 1 godina. Servis i rezervni dijelovi su obezbjeđeni. U slučaju reklamacije kupac je dužan dostaviti aparat i garantni list u naš servis u Bijeljini. Za informacije i reklamacije pozovite +387 65 534 805.
- Garanciji ne podliježu fizička oštećenja nastala nepravilnim rukovanje.
KONTAKT PODRŠKA
Za sva pitanja i poteškoće prilikom naručivanja možete kontaktirati naše odeljenje za podršku internet kupcima:
Broj telefona: +387 (0) 66 326 866
E-mail: online@alexandar-cosmetics.ba
